Forum www.grycybergry.fora.pl Strona Główna www.grycybergry.fora.pl
Super forum o grach komputerowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poradnik i Solucja cz.5

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.grycybergry.fora.pl Strona Główna -> Tomb Raider Legenda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Polo_Gard
Administrator



Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 10:50, 10 Lis 2008    Temat postu: Poradnik i Solucja cz.5

Kazachstan




Skocz w dół i gdy pojawi się strzałka, wciśnij ją, tym samym otwierając spadochron. Wylądujesz na dachu i karabinem. Użyj go, aby pozbyć się kolegów na dole. Zejdź na ziemię i wejdź do budynku, z którego przed chwilą wybiegali wrogowie. Dostań się po drabince na dach i po zabiciu kolejnego gościa, przeskocz na wieżyczkę, na której stał. Zjedź na dół używając linki i rozpraw się z następną grupką przeciwników. Wejdź do małego budynku przy nieopodal karabinu i porozmawiaj z tutejszymi, a podadzą ci kod do drzwi. Idź teraz do stalowych drzwi i otwórz je, używając panelu. Wchodząc do góry uważaj na toczące się beczki, najlepiej obejdź bokiem i zabij wrogów. Wejdź do budynku i podejdź do centrali. Teraz musisz jak najszybciej dostać się do pociągu. Odnajdź drabinkę w tym pomieszczeniu i dostań się na dach. Skocz na kolejną drabinę i będąc na górze zjedź po linie, a potem po następnej. Zabij najemników i gdy pociąg odjedzie wsiądź na motor i jedź przed siebie. Teraz będziesz musiał gonić pociąg. Strzelaj do wrogów na motorach i jeepach, unikaj wszelkich przeszkód i zbieraj apteczki. Gdy dojedziesz do miejsca, z którego będziesz widział pociąg z góry, przeskocz z niego na pociąg i jedź po nim, aż zobaczysz animację. Następna w kolejce jest super akcja – wciskaj strzałki, kiedy pojawią się na ekranie, a Lara wyjdzie z całego zamieszania cało. Gdy wylądujesz już na nogach, użyj linki magnetycznej, aby przyciągnąć do siebie część konstrukcji z liną. Szybko wskocz na linę i przeskocz na następna platformę. Wejdź po drabinie i przeskocz na prawo, następnie po drążkach przeskocz na drugą stronę. Przysuń do siebie kolejną część konstrukcji z liną i przeskocz dalej. Będąc na platformie strzel w wentylator. Skocz w stronę utworzonej właśnie drogi. Zestrzel kolejny wentylator i idź dalej korytarzem, uważając na kable (są pod napięciem). Podnieś notatkę, leżącą obok zwłok i skieruj się w lewo. Wskocz na drążek, a z niego na linę i dostań się na drugą stronę. Zjedź na dół, przeskakując tym samym kable. Idź dalej i strzel w wentylator. Omiń kable i idź dalej. Zanim znów zjedziesz w dół, zestrzel wentylator. Zjeżdżając, uważaj na kable. W następnym korytarzu znów będziesz musiał je ominąć. Zjeżdżając po pochylni, przeskocz przez kolejne kable i na końcu skocz na drążek. Wyskocz z niego i użyj linki magnetycznej, aby dostać się dalej. Po zestrzeleniu kolejnego wentylatora, znajdziesz się w pomieszczeniu, w którym będziesz musiał włączyć prąd. W tym celu wskocz na jasną skrzynię po lewej, następnie na wentylację i platformę, aż w końcu znajdziesz się na półce, gdzie na ścianie pali się czerwone światło. Idź w prawo i wskocz na linę. Obniży to część maszyny. Zeskocz na dół i używając linki magnetycznej pociągnij okrągłą część mechanizmu pośrodku. Możesz się teraz udać do drzwi. Unikając gazu (używaj platform, lin i drążków), dotrzyj do miejsca, gdzie przez kable przechodzi napięcie. Gdy prąd będzie mniej więcej w połowie, wejdź na drążek i ostrożnie się przesuwaj, aż będziesz mógł bezpiecznie odskoczyć. Przejdź tak do kolejnych drzwi. Zjedź na dół po rozwalonym moście i zabij ludzi Amandy. Czekają Cię kolejne rury z prądem do pokonania. Wskocz na pierwszą, gdy przesuwający się prąd będzie nad Tobą i ostrożnie idź w górę, aż będziesz mógł odskoczyć. Wskocz wyżej i po drążkach dostań się na linę, a najemników niej na rurę. Przeskocz po następnych rurach, uważając na prąd. W końcu będziesz mógł zeskoczyć. Znajdziesz tam następne ciało i notatkę.Idź do drzwi przed na wprost i przejdź przez kolejny korytarz. Unikaj gazu na końcu i dostań się do dużego pomieszczenia, gdzie przywita cię kilku najemników. Odnajdź rozwaloną, srebrną drabinkę po prawej od wejścia. Aby się na nią dostać, musisz przesunąć pod nią stojącą obok metalową skrzynię. Wespnij się na górę i po platformach platformach i drążkach przedostań na linę. Przeskocz z niej w stronę niebieskiej kuli i obejdź do miejsca, gdzie będziesz mógł odskoczyć na drążek, a z niego na platformę. Skocz na drabinę obok i dostań się dalej. Strzel w stojącą po drugiej stronie beczkę, aby utworzyć sobie przejście. Dostań się tam za pomocą liny. Zabierz notatkę, leżącą przy ciele i pociągnij za dźwignię. Przeciągaj teraz metalową skrzynię za pomocą linki magnetycznej, aż nie rozwali ona drzwi. Podążaj za nią korytarzem aż dotrzesz do checkpoint’a. Teraz będziesz musiał rozkołysać zwisające ze ścian przedmioty za pomocą linki magnetycznej. Gdy nie będą one siebie dotykać, szybko przedostań się dalej. Postępuj tak, aż wyjdziesz z korytarza. Teraz pozostaje tylko przesunąć drewniany panel, używając linki. Po małym BUM skieruj się do drzwi na prawo i gdy w odpowiednim momencie szybko przedostań się na drugą stronę. Podnieś kolejną notatkę i przejdź przez następne drzwi. Teraz podejdź do stojącej tu broni i pozbądź się dzięki niej najemników. Tą pukawką możesz przesuwać rzeczy do siebie, jak i popychać. Do dyspozycji masz skrzynie stojące za tobą i te umieszczone w ścianach, a także beczki. Możesz użyć ich, aby zabić wrogów. Gdy już się ich pozbędziesz, zauważ ruchomą platformę po lewej. Używając twojej nowej zabawki, przesuń ją w swoją stronę tak, aby można się było za jej pomocą dostać w miejsce, gdzie przed chwilą byli wrogowie. Przeskocz tam i dostań się do kolejnego pomieszczenia. W korytarzu rozwalaj stojące Ci na drodze rury i przysuwaj się linką coraz dalej. Przeskakuj też przez kable, które są pod napięciem. Tym sposobem dotrzesz do drzwi na końcu korytarza. Czeka cię teraz walka z bossem. Głównym celem jest jednak odzyskanie części artefaktu. Od początku biegnij w stronę porozmieszczanych po bokach pomieszczenia dźwigi. Musisz przełączyć wszystkie cztery. Następnie zasiądź do nowej broni. Twoim celem jest popchnięcie wszystkich kul do przodu tak, aby znalazły się one w tym samym czasie w jednym polu. Po prostu kolejno, używając nowej pukawki, pchaj je do przodu, aż nie zniknie pole, w którym znajduje się część miecza (jest nad tobą). Gdy się tak stanie, szybko odejdź od broni i złap artefakt linką magnetyczną. Podczas wykonywania zadania, duch będzie ci trochę przeszkadzał. Możesz go olać i działaś szybko, albo unieszkodliwić na chwilę, co da ci się przez moment skupić na samych kulach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.grycybergry.fora.pl Strona Główna -> Tomb Raider Legenda Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin