Polo_Gard
Administrator
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 10:51, 10 Lis 2008 Temat postu: Poradnik i Solucja cz.7 |
|
|
Nepal
Wskocz na krawędź przed tobą i przesuwaj się w lewo, aż będziesz mógł się podciągnąć. Po pochylni, dostań się na kolejną półkę, a z niej na krawędź naprzeciwko. Przesuń się w lewo i odskocz na krawędź za tobą. Szybko jednak przesuń się w prawo, bo ukruszy się ona lada chwila. Wejdź wyżej, wskocz na niestabilną platformę, z niej na drążek i na kolejny słup. Obróć się w stronę lodowych sopli i wskocz na nie przy pomocy linki magnetycznej. Przeskakuj po nich, aż złapiesz się krawędzi. Po krawędziach dostań się na górę. Rozbij lodową ścianę po prawej i przejdź przez jaskinię. Obróć się w prawo i wskocz na półkę. Z niej zsuń się na kolejną i skacz po następnych, chwyć się drążka, a z niego, przy użyciu linki magnetycznej, przedostań się w stronę małej jaskini. Spuść się po skrzydle na prawo, a potem zejdź do wraku. Zabij kręcącego się tam kota, a następnie przesuń jeden z silników tak, aby znalazł się on w wejściu do samolotu. W tym momencie pojawi się checkpoint. Skieruj się w dół wraku i obejrzyj scenkę. Skocz przed siebie i zjeżdżając po pochylni, skocz na drążek. Zjeżdżaj w dół i w momencie, kiedy zobaczysz znak z wykrzyknikiem, strzel w lodową ścianę. W końcu znajdziesz się w środku dużej jaskini. Biegnij korytarzem. Przeskocz na platformę naprzeciwko, a z niej na drążek i dalej, na krawędź. Przeskocz na kolejną, opuść się w dół i skocz na drążek. Po soplach przedostań się na niestabilną platformę, a z niej na kolejną krawędź. Podciągnij się i wskocz na krawędź po lewej. Skacz po kolejnych krawędziach, aż dostaniesz się na drążek. Z niego przeskocz na krawędź po prawej i idź dalej, aż wydostaniesz się z jaskini. Na zewnątrz czekają na ciebie najemnicy, więc rozpraw się z nimi, a następnie wejdź na platformę, gdzie stał gość z granatnikiem. Skocz w stronę dzwonu i chwyć go linką magnetyczną, aby dostać się na drugą stronę. Odnajdź linkę i zjedź po niej do kolejnej jaskini. Po lodowej krze przedostań się do kolejnego pomieszczenia. Skacz po krze w lewo, aż będziesz mógł bezpiecznie znaleźć się na brzegu z prawej. Dotrzesz do wnętrza świątyni, gdzie czekać na ciebie będzie upierdliwy kocur. Pozbądź się go i przeskocz w stronę posągu Buddy, posługując się linką magnetyczną. Zabij kolejnego kota i wejdź na ruchomą platformę po prawej. Przesuń na nią małą skrzynkę i udaj się na platformę po drugiej stronie. Teraz przesuń na nią złoty głaz i udaj się na poprzednią platformę. Wciągnij na nią teraz większą skrzynkę i wespnij się na górę. Przyciągnij złoty głaz na jego miejsce, a otworzą się drzwi na dole. Wejdź w nie i dojdź do podium. Po animacji idź obojętnie którą drogą i rozwal drzwi Excaliburem. Skacz szybko po walących się platformach, aż bezpiecznie chwycisz się krawędzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|